CV Centre Reviews

Too often, companies publish selected or edited testimonials from their customers: which can seem too good to be true. We are different.

We believe in collecting and showing genuine, unedited feedback from our clients. This helps you to make an informed choice about placing an order with us and allows us to keep improving our client service.

We rely on Feefo, an independent feedback engine for honest reviews and ratings

We use a provider called Feefo to collect our reviews and they publish them all, good or bad, immediately. Below are some of our latest reviews and links to the Feefo site so you can browse them all.

+

Acceptable

-

Very sparse CV given the initial data provided to them Poorly worded omitting much crucial information regarding education and skills.

++

Excellent, fast service, the CV was written far better than I could ever hope to do.

++

Superb Service delivered on time. Highly recommended.

++

So pleased with the documents produced. Taking my cv down to 2 pages which k very much struggled with is fantastic, so thanks!

+

Did have to wait a while. Generally very quick with emails

++

professional , quick and acccurate services/

good contact and quick reply


Thank you for existing!!!!

++

Very helpful and great results.

++

Very good and professional job

++

Excellent job that meet all my expectations

-

I found the CV produced very disappointing. If you are constantly having to change career, like most people in the UK outside the Public and Corporate Sectors, then the CV Centre cannot help you. The CV Centre only write standard CVs based on your last two jobs. If these are only temporary jobs to put Baked Beans on the table, then the CV Centre condemn you to have bad jobs for life. My old Pre-CV-Centre CV gets me interviews. When I showed the CV Centre's new one to an interview panel, they laughed at it.

On 22-Apr-2015 we responded:
We have been in touch to offer any revisions to your CV based on the feedback you have received. With you commenting very favourably on your first draft, and amendments being made in response to your requests, we are confident that we provided the service that you paid for. Despite your recent final approval of your order, you are welcome to contact us with some actionable feedback so we can deliver a document you are happy with.

+

I was very pleased with the outcome of my final CV, it was a vast improvement on my initial version that I submitted to The CV Centre.

I'm sure I specified the industry I was looking for a role in but the writer did not produce the 1st draft to match this requirement. However, after my comments following the initial draft, the second attempt matched my expectations much more closely. This could have saved a bit of time but ultimately I am really pleased with the final outcome. Many thanks

+

the service takes too much to be completed

++

it was very much on schedule and good timing procedure. The second time (revision) requested was handled with just a bit less care than the first time, but in general I'm happy with the deliverable and the effort that the writer put into it. My suggestion is that if the writer can have a conversation and talk to the applicant (it can be charged a bit more but adds value to understand the requirements in greater depth).
Good luck

++

The cv was written very quickly, to an excellent standard. The layout looks great and it was informative without dragging on. I would highly recommend this service to anyone looking for a job.

+

Overall service was good but need some improvement. Service wasn't suggestive. Whatever information I provided they simply wrote it in more professional way. I think they should suggest their clients what information should be included and what should not.

But at the end I received a professionally written CV and I am satisfied with that. Hopefully it will pave the way to stand out in crowd for the job I am going to apply.

++

the service has been quick and efficient ,price /quality is excellent.thank you.

++

Everything is fast and smood , great :)

++

Very quick turnaround

On 20-Apr-2015 we responded:
Thanks for your review- we're glad you got your documents back in good time.

-

Paid for 24 hour express service

No contact from writer and have to chase constantly

On 20-Apr-2015 we responded:
We are terribly sorry for the initial problems that you experienced using our service on this occasion. We can confirm that you were refunded the express fee and that your order was allocated to a new writer who worked with you throughout the weekend and today to complete your order which we are pleased to see you have now approved.